Ben de dilemem aman hep ben haklıyım banane o dilesin
Eşimi anlattınonda özür dilemez kolay kolay ama ben huyunu bikiyirum.artik sorun etmiyirum diğer türlü burnundan getiriryirum
3 yıldır eşimle birlikteyiz, hep ben haklıyım. O yüzden o diler
1,512,557 soru
24,670,785 cevap
367,241 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın