Ben de dilemem aman hep ben haklıyım banane o dilesin
Eşimi anlattınonda özür dilemez kolay kolay ama ben huyunu bikiyirum.artik sorun etmiyirum diğer türlü burnundan getiriryirum
3 yıldır eşimle birlikteyiz, hep ben haklıyım. O yüzden o diler
1,512,406 soru
24,668,742 cevap
367,146 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın