0 oy
220 göst.
Diğer kategorisinde (578 puan) tarafından
Mevsimlerden midir, yoksa ekonomik olarak alım gücümüzün iyice düşmesinden midir yoksa kaç yıldır süren covid 19 pandemisinin travmatik etkilerinden midir bilmiyorum ama kendimi hiiiiç iyi hissetmiyorum. Böyle ruhumda, içimde, düşüncelerimde sürekli efkar var, mutsuzluk hissi var, endişe var. Yarınlar hakkında düş kuramıyorum, mutsuzluk hissine ihtiyaç duyduğumu hissediyorum. Hatta evde otururken birden ağlama hissi geliyor son 2 3 haftadır.

Size de oluyor mu böyle şeyler? Oluyorsa nasıl başaçıkıyorsunuz, nasıl savuşturuyorsunuz?

3 Cevaplar

0 oy
(10,373 puan) tarafından
Depresyona girmişsin bir yardım al istersen 
(578 puan) tarafından
Psikiyatrist e gidiyorum zaten 4 yıldır
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ekonomik belirsizlik insanları depresyona sürüklüyor malesef.insani ayakta tutan hayalleri ama bu dönemde hayal kuramadığım için umutsuz ve mutsuzuz çoğumuz malesef
(578 puan) tarafından
Maalesef:((
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Bende de küçücük bişeye bile ağlama olayı var bu aralar ama hamileliğe bağlıyorum. İnşallah doğumdan sonra geçer 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 395 göst.
24 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde Hmzftmnr (209 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 870 göst.
0 oy
6 cevap 582 göst.
28 Nisan 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 28.08.ecrinim (808 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 702 göst.
11 Şubat 2022 Aile & Aşk kategorisinde Piskopos-_civciv-_ (6,806 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,607 cevap

367,020 kullanıcı

...