0 oy
521 göst.
Diğer kategorisinde (335 puan) tarafından

16 dersin 16 sınıda hiç bir hata hata yapmadan bitirdim sınavda parkıda yaptım tam parktan cıkarken ön tekerlek kaldırama sürttü ve kaldım cok üzüldüm agladım :'( önüm cok kalabalıktı yapamadım 

12 Cevaplar

0 oy
(1,346 puan) tarafından
Yaaa benimde martta var ben cok korkuyorum inşallah geçerim  ya
(335 puan) tarafından
Heyecan en büyük hata iki cocugumu kac aydır bırakıp qittim kalınca mahvoldum
-Reklam-
0 oy
(8,152 puan) tarafından
Yaa çok kötü olmuş:/ keşke hoca görmezden geleymis az insaflı olsaymış 
(335 puan) tarafından
Hoca görmezden gelsede dısarda müfettişler var
0 oy
(187,419 puan) tarafından
gecmis olsun park alaninda dubalar olurdu benim zamanimda önde suan duba yerine araclarmi var
(335 puan) tarafından
Dupada varda canım benim önümde tır vardı arkamda da baska aday arabası vardı arabayı istediqim qibi hizalıyamadım cıkarken dubaya carpmamak icin manevra yaptım oda sürttü kaldırıma
0 oy
(984 puan) tarafından
Ben geçmiştim tek seferde 2sene oluyor alalı 5 kurs arasında pandemide 5 kişi giriyordu her kurstan tek geçen ben olmuştum hocam bile şaşırmıştı
0 oy
(4,284 puan) tarafından
14 yaşında şahin gibi Bi araba da öğrenmeme rağmen bende kaldım heyecan yaptim sıkma canını Bi sonrakinde gecersin
0 oy
(1,369 puan) tarafından
Olur canım ya ikincisine keisn geçersin. Ben ilkinde komple parkı yapamadım çünkü park hiç çalışmamıştik beni belirlenen tarihten önce sınava soktular hazır değildim. İkincisinde paşa paşa geçtim çok rahattı. Hatta müfettiş neden kaldın ki sen diye şaşırdı 
0 oy
(853 puan) tarafından
Dün Bnmmde sınavım vardı komisyonla bi görüşeydiniz kalabalık vardı diye 
0 oy
(1,056 puan) tarafından
Ya bende sınava gircem sorular nasil
0 oy
tarafından
Ayın 5 inde yazili sınavım var hem direksiyondan hem yazılı sınavdan aşırı korkuyorum yaa
0 oy
tarafından
Kaç kere girdin direksiyona kuzum daha 3 hakkın var çünkü
0 oy
(8,065 puan) tarafından
Ay geçmiş olsun bnm eşimde 4 buçukta Göcek direksiyona hadi hayırlısı 
0 oy
(7,100 puan) tarafından
Hayırlısı olsun canım  bir dahakine mutlaka geçersin 

İlgili sorular

+1 oy
10 cevap 706 göst.
26 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Citipiti (6,857 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,519 göst.
11 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Ayliz.0 (2,043 puan) tarafından soruldu
0 oy
31 cevap 1,632 göst.
9 Mart 2026 Diğer kategorisinde Ayliz.0 (2,043 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 637 göst.
20 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Melek8663 (2,288 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...