Miyop astigmat var bende de. Gözlüğü takınca HD görmeye başlıyorum etrafı zamanla alışırsınız siz de gözlüğe, şuan garip geliyordur muhtemelen
1,512,757 soru
24,673,420 cevap
367,402 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın