Miyop astigmat var bende de. Gözlüğü takınca HD görmeye başlıyorum etrafı zamanla alışırsınız siz de gözlüğe, şuan garip geliyordur muhtemelen
1,512,782 soru
24,673,814 cevap
367,419 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın