Miyop astigmat var bende de. Gözlüğü takınca HD görmeye başlıyorum etrafı zamanla alışırsınız siz de gözlüğe, şuan garip geliyordur muhtemelen
1,512,818 soru
24,674,299 cevap
367,442 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın