Miyop astigmat var bende de. Gözlüğü takınca HD görmeye başlıyorum etrafı zamanla alışırsınız siz de gözlüğe, şuan garip geliyordur muhtemelen
1,512,768 soru
24,673,465 cevap
367,408 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın