aşırı kıskancım bensiz nereye gitse yarım saat gecemeden ararım mesaj atarım rahat edemez zaten o yüzden hiç gitme taraftarı olmaz ama normalde gidede bilir aslında ayda iki ayda bir okadarina inatlasmam rahat ediyorsa gidebilir ;)
1,512,754 soru
24,673,370 cevap
367,399 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın