Bizde kızılcık şerbeti günü bebeleri uyuttum sıra keyifte
Çocukları uyuttum kızılcık serbetini izliyorum bende.keyif zamanı cok sukur
Şimdiye uyumuştum ama trafiğe takıldık yol kapalıymış. İyi seyirler ben şerbeti gündüz izliyorum reklamsız
1,512,685 soru
24,672,319 cevap
367,329 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın