Kizlar esimle kavga etdik cok kotu itdi beni ikimkere yere 4saatgecti ustunden kanamam var.bebegime.bisey olmus ola bilirmi??cokmkotuyum.doktora sabah gidicem
Kizlar karnimdaki bebegin 8haftalik ve cok sukur biseyi yokmus.yalnis anlamissiniz .bundna onceki bebegimi kayb etdim.postu silemedigim.icin.oyle yazdim..tam size cevap yazacaktim yalnis anlasildi.cok afedersiniz.bebegim.yasiyor karnimda.bundan once bebegimi5haftalikken kayb etdim(yasasaydi 5aylik olurdu.simdide esimle kavga etdik itdi beni cok kotu dustum yere ikinkere zaten riskli hamiellik geciriyorum kanama alani olusmus iyi olacak insAllah dualarinizi esirgemeyin lutfenn.
Valla kusura bakma zıkkım içsin birdaha pis şey çok geçmiş olsun aman dikkât et kendine
Bugün sana vuran yarın evladına yapar. Allah korusun. Pek sağlıklı bir durum değil. Bununla geçmiş olsun ne diyeyim.
Bende onu soyliyorum icince kendisinden geciyor hic boyle yapmamisti arada icip gelip yatiyordu bu sefer dedim artik icmeni.istemiyorum.Namaz kil dedim icme arkadaslarin seni yalnis yola goturur.evli.adamsin.ne icki Namaz kilmasini istiyorum
Evladima vurmasini asla izin vermem olumu ciyner evladima fiske bile vuramaz.!lutfen boyle konusmayin zor kendime geliyorum simdi esimi.dusunucek.halde degilim.bebegim.icin.dua edin yeter❤️🥹
Rabbim Dua'nı kabul etsin inşallah o ortamı bırakıp senin istediğin gibi olsun hamile insanın dua'sı daha çok kabul olur derler sende duâ et eşin için doğru yola gelsin
Sabahı neden bekliyorsun
Kanama devam ediyorsa sabahı bekletmeyin acile gidin Allah korusun. Eşinize de Rabb'im bu mübarek gece de merhamet nasip etsin çok yazık
Şimdi git bence
Gidiyorun(
Kaç haftalık gebesiniz ne dedi doktor geçmiş olsun
Ahh canım benim Allahım evladını sana bağışlasın inşallah ne hayatlar var gerçekten okudukça sinirlerim tepeme çıkıyor
Doktora gittiniz mi. ? İyi misiniz şuan .
Ya Rabbim Allah ıslah etsin Ya eşini, ah güzelim ya
Çok üzüldüm,bu vebalin altında kalacak o pislik adam
Çok üzüldüm 😢 ben de şimdi gördüm inanamıyorum o kadar da güzel bir kadın ki …
Evet gördüm postunu içim sızladı
Hamilelik haberini verdiği zamandan 4 ay geçmiş 4 haftalık öğrenildiğine göre şuan 5 aylık olması lazım ay doğuma da az kalmış ya Allah'ım sen ver cezasını bu mübarek günde 🥺🥺🥺
Ay kızlar yok yanlış anlaşılma olmuş . O postta ki bebeğin kalbi durmuş , şuan 8 haftalık hamileymiş onda da bir problem yokmuş
1,512,824 soru
24,674,387 cevap
367,447 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın