Oy canm yaaaUzme kendini ama her bebegin kısmeti ayrıdır.Sen simdi kızına zaten yapıosundur elinden geleni.Napacaksın ki ozman durumunz yokmus.Allah gonlunuze gore versin kızını cok opesim geldi kardesime benzettim dawranislarini
1,512,233 soru
24,666,632 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın