Oy canm yaaaUzme kendini ama her bebegin kısmeti ayrıdır.Sen simdi kızına zaten yapıosundur elinden geleni.Napacaksın ki ozman durumunz yokmus.Allah gonlunuze gore versin kızını cok opesim geldi kardesime benzettim dawranislarini
1,512,367 soru
24,668,283 cevap
367,117 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın