Oy canm yaaaUzme kendini ama her bebegin kısmeti ayrıdır.Sen simdi kızına zaten yapıosundur elinden geleni.Napacaksın ki ozman durumunz yokmus.Allah gonlunuze gore versin kızını cok opesim geldi kardesime benzettim dawranislarini
1,512,149 soru
24,665,533 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın