Oy canm yaaaUzme kendini ama her bebegin kısmeti ayrıdır.Sen simdi kızına zaten yapıosundur elinden geleni.Napacaksın ki ozman durumunz yokmus.Allah gonlunuze gore versin kızını cok opesim geldi kardesime benzettim dawranislarini
1,512,221 soru
24,666,412 cevap
367,006 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın