Oy canm yaaaUzme kendini ama her bebegin kısmeti ayrıdır.Sen simdi kızına zaten yapıosundur elinden geleni.Napacaksın ki ozman durumunz yokmus.Allah gonlunuze gore versin kızını cok opesim geldi kardesime benzettim dawranislarini
1,512,226 soru
24,666,544 cevap
367,014 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın