Bu sizin şüpheci bi kişilik olup olmadığınız ile alakalı bi durum eğer öyle iseniz sıkıntı yok yani sizin normal hanliniz :)ama normalde hisleriniz çıkarsa ve bazı hareket ve davranışlardan öyle hissediyorsanız o zaman problemdir gerçi hamilelik ve doğum sonrası da insan öyle hissediyor ben hep eşimin beni aldattığını görürdüm anlattığımda kıymetimi bil bak derdi
Ben paylaşırım ben hislerimde hic yanilmam ama üstüne gitmem yani içimde böyle bişey var derim yapıyorsa bile korkar bence
1,512,425 soru
24,668,903 cevap
367,153 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın