Eskilerde poset poset şeker toplardik
Banada hic bayram gibi gelmiyor nedense eski bayramlarin tadi yok
1,512,716 soru
24,672,884 cevap
367,367 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın