Eskilerde poset poset şeker toplardik
Banada hic bayram gibi gelmiyor nedense eski bayramlarin tadi yok
1,512,724 soru
24,672,950 cevap
367,373 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın