Eskilerde poset poset şeker toplardik
Banada hic bayram gibi gelmiyor nedense eski bayramlarin tadi yok
1,512,826 soru
24,674,436 cevap
367,450 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın