Eskilerde poset poset şeker toplardik
Banada hic bayram gibi gelmiyor nedense eski bayramlarin tadi yok
1,512,730 soru
24,673,024 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın