Eskilerde poset poset şeker toplardik
Banada hic bayram gibi gelmiyor nedense eski bayramlarin tadi yok
1,512,722 soru
24,672,936 cevap
367,371 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın