Eskilerde poset poset şeker toplardik
Banada hic bayram gibi gelmiyor nedense eski bayramlarin tadi yok
1,512,747 soru
24,673,231 cevap
367,383 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın