kızlar hastane çantama bunları koydum 33 haftalık gebeyim aralığın son haftası doğum olacak eksik yada fazla olan varsa yazabilirmisiniz lütfen şimdiden teşekkür ederim hepinize
Sütyen yerine büstiyer daha mantıklı oluyo daha rahat oluyo istersen ondan koyabilirsin ben sütyen kullanmıyorum memeden ayrılıca sütyen kullanırımbide canım lohusa geceliği çok iyi daha rahat olur senin için
1,512,523 soru
24,670,336 cevap
367,216 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın