Bebeğim 4.5 aylık. Haftanın 2 günü şampuanı ile diğer günler saf su ile yıkıyorum. Oda sıcaklığı ideal ama bebeğimi hasta ederim diye de korkuyorum. Yıkama sebebim ise bebeğim yıkanmadan rahatlamıyor.. Sizce hasta eder miyim?
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın