Bebeğim 4.5 aylık. Haftanın 2 günü şampuanı ile diğer günler saf su ile yıkıyorum. Oda sıcaklığı ideal ama bebeğimi hasta ederim diye de korkuyorum. Yıkama sebebim ise bebeğim yıkanmadan rahatlamıyor.. Sizce hasta eder miyim?
1,512,234 soru
24,666,671 cevap
367,032 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın