Bebeğim 4.5 aylık. Haftanın 2 günü şampuanı ile diğer günler saf su ile yıkıyorum. Oda sıcaklığı ideal ama bebeğimi hasta ederim diye de korkuyorum. Yıkama sebebim ise bebeğim yıkanmadan rahatlamıyor.. Sizce hasta eder miyim?
1,512,160 soru
24,665,678 cevap
366,963 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın