Bebeğim 4.5 aylık. Haftanın 2 günü şampuanı ile diğer günler saf su ile yıkıyorum. Oda sıcaklığı ideal ama bebeğimi hasta ederim diye de korkuyorum. Yıkama sebebim ise bebeğim yıkanmadan rahatlamıyor.. Sizce hasta eder miyim?
1,512,745 soru
24,673,153 cevap
367,379 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın