Alırdım ben yalana lüzum yok
Içim acıdı şuan kaybeden icin
Kamera yok ise bulduğun çevrede ben olsam bozdurur sokaktaki çocuklara yemek alırdım yani sevap işine kullanırdım
1,512,647 soru
24,671,781 cevap
367,293 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın