Alırdım ben yalana lüzum yok
Içim acıdı şuan kaybeden icin
Kamera yok ise bulduğun çevrede ben olsam bozdurur sokaktaki çocuklara yemek alırdım yani sevap işine kullanırdım
1,512,664 soru
24,672,070 cevap
367,309 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın