0 oy
807 göst.
Aile kategorisinde (9 puan) tarafından
Afff affff ne temizlikmiş arkadaş. Kafamı yedi bitirdi dün yok neymiş 2 senedir halısı yıkanmıyormuş da ve dün bunları eşimin akrabasının yanında söylüyor oradaki gelinlere söylüyor gelin evimi temizleyin diye nasıp Bi çirkefliktir yaa anlamadım gitti. Sonra bunu ileri geri konuşur eşimle aramı açar. Gitmeyeceğim  temizliğine sen hangi bi gün bana kızım diye sarıldın ki. Yaa var mı sizde de bu temizlik problemleri? 

17 Cevaplar

0 oy
(3,317 puan) tarafından
Kaç defa dedi evde temizlenecek bayram geliyo vs diye eşimde anne hergun evdesin bir gün bir yeri diğer gün başka yeri yap diye :D 
(930 puan) tarafından
Ay boşver yapma ne kadar mesafeli o kadar iyi iyilik yapınca enayi yerine koyuyorlar
(3,317 puan) tarafından
Aynen öyle valla canım
(9 puan) tarafından
Eşinin kıymetini bil canım benim. Benim eş anacıl olduğu için beni dış kapının mandalı gibi görür. Anaya bişey demez gelir bana söylenir
(9 puan) tarafından
Al benden de o kadar. Daha 50 yaşında genç yani. Çok şükür sağlıklı da. Evimde ayrı benden ne bekliyorsun. O kadar şey yaşadım daha kendisine saygısızca Bi ithamda bulunmadım elin yanında beni böyle ezer. Bende takmadım hiç oralı bile olmadım. Sonuçta boş tenekeden ses çıkartır
(3,317 puan) tarafından
Benim eşimde anneci hemde çok ama bazı konularda da en azından dur demeyi yada sunuda sen yap demeyi biliyor genel olarak annesine çok düşkün kaç defa kaynanam yüzünden ayrılma eşiğinden döndük
-Reklam-
0 oy
(6,145 puan) tarafından
Rabbim kaynananın kalbine merhamet diline kilit versin inşallah. Bu arada helal olsun bu aff aff kelimesin çoğu kişi bilmez bileninde kullanmak aklina gelmez ❤ bana göre çok hassas bi kelimedir 
(9 puan) tarafından
Amin canım aminnn. Aynen canım of kelimesi yerine aff kelimesini kullanırım. Teşekkür ederim bu arada düşüncen için
(6,145 puan) tarafından
Kızlar aff demek tövbe etmek Allahtan af dilemek bilirsiniz offf demenin bi anlamı yok ama af demenin çok anlamı var dilimizi ofa değil de af demeye alıştırsak neler kazanırız kim bilir
tarafından
Çok teşekkür ederim canım öğrendiğim çok iyi oldu hep of derdim Artık AF derim Allah razı olsun
tarafından
Allah razı olsun çok güzel bı Bilgi inşallah artık dikkat edicem:))♥️
(2,179 puan) tarafından
Offff denildiği zaman cennet 7 kat sarsılırmış canım ben öyle duymustum
0 oy
(1,778 puan) tarafından

Hiç  yapmam evim ayri tv karşısında  popo büyütür  benimki kalksın  yapsin :woot:

(9 puan) tarafından
Biz iki ay bir kaldık sonra biz tartıştık evi ayırdık gerçi fark eden ne yine aynı apartmandayız. İş yapabilirsen başkasından iş beklemek çok abest durum yani. Annemde Kayınvalide daha gelinin öyle söylemedi kızım çok şükür elim ayağım tutuyo der. Kendim yaparım diyor yaa
(1,778 puan) tarafından
Beklemesi sacma bencede hadi yaşlı  olur yapamaz anlarim ama gelinsin diye temizlikci degilsinki yapmak gibi bi mecburiyet  yok valla ben yapmam benimkide evde aksama  kadar ne yemek bilir  ne temizlik diziden diziye kosuyo o kadar lohusa  yattim bide  ameliyat bikez çorba  yapmadi  9 ay hamilelik geçirdim  bikez temizlik yapmadi ondanda  banane !
0 oy
tarafından
Hiç işim olmaz ben gittiğimde rastgele iş yapmasına denk gelirsem yardımcı olurum ama özellikle evini temizlemeye gidemem ben kendi işime gücüme yetişemiyorum bir de o kaldı herkes yapsn kendi işini
(9 puan) tarafından
Bende öyleydim şimdi rastgele iş yapmasına denk gelmiyorum. Yapmayacağım da. Benim kalbim taş yaa hiç bişeye kırılmıyorum. Bi keresinde gittim ev süpürcekmiş. Sonra biz konuşmaya daldık kaldı iş dedim süpüreyim dedim yok dedi yarın yaparız dedi. Bi bakıyorum kızını almış tatile gitmiş Allah aşkına bu durumda ne yaparsın. Bende o gündür bugündür temizliğine karışmam
tarafından
Ya kızıyla kendini kıyaslamanı istemem de nasl alışıyolarsa öyle devam ediyolar boşver bir iki sonra alışırlar ;)
0 oy
(930 puan) tarafından
Birlik oturuyoruz valla genelde ona bırakıyorum zaten ymk vs yoruluyorum yapsın oda biraz
(9 puan) tarafından
Allahhhh yardımcın olsun zor valla
0 oy
(21,422 puan) tarafından
Bizde problem yok kayınvaldem çalıştığı için temizliğini haftada bir yapabiliyo. Bayram zamanı yaklaşınca eşimle ben gidip yapardık camlarını falan silerdik elime mi yapışacak. Kendi demişti bi sene camlarımı silermisiniz uzanamıyorum diye bizim aksine hoşumuza gitti. Şimdi cocuk olunca 2 senedir falan gidemiyoruz tabi temizliğe yoksa giderim. Geçen sene o köydeyken gelmesine yakın gidip evini temizledim aldıgım hayır duası yeter bana. Böyle şeyleri büyütmeye gerek yok... 
(6,368 puan) tarafından
Canim sen iyi kayinvalideye denk geldiğin için seve seve yapiyorsun ama bir de kiymet bilmeyen seni sadece evini temizletmek icin kullananlar var bir de o açıdan düşün  valla ben de hep 15 gunde bir evini badana temizligini yapardim koyden grlmeden once pencere kapi ne varsa temizlerdim hatta kayinpederimin bütün utulerini haftalik brn yapardim baktim brn kullaniliyorum herseyden el cektim çocuğum sunnet oldu ust katimda oturuyor gelip bir gecmis olsun demedi ertesi gun oglen gorumcrmle geldi. Anne ben seni dun cok brklefim ust kattan asagi inemedin mi diye kırıldığımı belirttim.brn böyleyim beni boyle kabul edeceksiniz dedi 3 sezeryan yaptim bur tas dicsk çorbasını gormedim en don dogum yaptigimda benim 10 ve 7 yasindaki cocuklarim evdr yalniz uyudu onlari ne evine aldı ne de ebrnim evimde baktı o dönem benim küs olfugum eltim brnum çocuklarıma bakti daga cok cok şeyler anlatmak istiyorum  bunlar sadece bur kaçı o yüzden sadece senin pencerenden bakma olurmu canım ❤
(21,422 puan) tarafından
Elbette kendi penceremden bakıcam soru sorduğu için kendi açımdan cevap vericem tabi ki sizinde var mı bu temizlik sorunları diyor bende olmadıgını anlattım. Ha sorun olsada temizliğe gitmem görüşmem etmem huzurumu kaçırmam hır gür çıkmasın diye  bunuda asla kafama takmam hayatıma bakarım. Çok kafaya takan bir insan değilim herşeyi. Hele ki dünyalık meselelerini
(21,422 puan) tarafından
Yanlışlıkla uyarıya bastım:)
(6,368 puan) tarafından
Böyle seyleri büyütmeye gerek yok diyince aciklama geregi duydum canim bazen buyutmek gerekiyor  Rabbim agzinizin tadini bozmasin inşaallah
(9 puan) tarafından
Senin adına sevindim herkesin durumu farklı olduğu için yorumlar göreceli tabi. Bende ilk başlarda öyle düşünüyordum elime mi yapışacak yapar geçerdim ama yaşadıklarımdan sonra herkes yerini bilmeli diye düşünüyorum.
0 oy
(3,284 puan) tarafından

Yok valla kaynanam kendi evini temizler sonra gelir bizim evleri :woot: evine gidince yemeğe bazen sofrayı bile kaldırmaz bana ben sonra yaparım diye diğer eltime yapıyor mu bilmem 

(9 puan) tarafından
Ne ballısın bacım yaa:)))
0 oy
(1,930 puan) tarafından
Afff afff kelimesini of dememek için mi kullandın canım bizde de of deme şükür de derler 
(9 puan) tarafından
Aynen güzelim off derken isyan etmek gibi geliyo
0 oy
tarafından
Kaynanam temizliği sever evlerimiz yakın öğlene kadar kendi işimi yaparım öğleden sonrada kaynanamın işini yaparım kızı falanda yoksa beklıyordur senden
(9 puan) tarafından
Yoo kızı da var. Kızını tatile götüren temizliğine de çağırsın artık
0 oy
(6,368 puan) tarafından
11 senedir bitmedi bizimkinin temizligi de her bir araya geldiğimizde evim supurulecrk yok o yok bu brn de onceden yapardim ama artik yapmiyorum
(9 puan) tarafından
Senin ki daha fazlaymış yaa. Valla ben umursamıyorum umursamıycam da
0 oy
tarafından
Ben kendim gider yaparm kız arada beklediğinden degl hatta kendi der iki çocukla yorma kızım kendini diye ama benmkiler çok yaşlı bugün var yarn yoklar Allah razı olsn ellernide ustumzdn eksik etmezler hiç haklarni ödeyemem o yuzdn kendi rizamla elimden geldikçe yapmaya calisirm 
(9 puan) tarafından
Yaşlı insanlara bende dayanamam giderim de ama bizim ki farklı
0 oy
tarafından
Allahtan farklı şehirdeyim 1 yıldır evliyim hamileydim gittiğimde pek bisey yapamadım ama elimden geldikçe yaptım arkamdan demiş misafir gibi oturuyodu düşüncesiz kadın 
(9 puan) tarafından
Yaparsın yine yaranamazsın değil mi
tarafından
Ben kafama takmam ki yaranmak gibi bişeyde yapmam ne derse desin :))
0 oy
(3,140 puan) tarafından
Olsa da olmasa da yardıma gitmem. Bekar görümcem var yapıyor. O otursa ben yapsam çok saçma olur ikimizde aynıyız sonuçta. Benimde evim sorumluluğum var. 13 buçuk aylık kızım var ve hamileyim hiç kendimi yoramam 
(9 puan) tarafından
Aynen yaa evde kızda varmış işte
(3,140 puan) tarafından
Aynen kızı var olmasa mecbur eltimle bi sıraya koyarız herhalde
0 oy
(1,344 puan) tarafından
Amannn aynı benimki de öyle millete söyler gelim evimi temizleyin diye kendi genç yapsa yapar temizlik nedir.bilmiyor ki yapsın boşver takma ben oralı olmuyorum artık hiç zamanında çok yaptım kıymet bilinmedi
(9 puan) tarafından
Aynen öyle kardeşim yaa konuşsun istediği kadar napim
0 oy
(68 puan) tarafından
Ben 4 sene gidip dip bucak temizledim evini ama baktım ki kıymet bilmiyor artık bi bardak kaldırmıyorum şimdi enazından yapmıyorum iyi davransın diye de beklemiyorum 
0 oy
(493 puan) tarafından
Valla canim temizlesende kiymetin olmuyor kac senedir herseylerine kosuyorum is konusunda hic hayir demedim gerci hicbisylerine karsi gelmedim gecenlerde esimle tartistik olayli bi ayriligimiz oldu 2 hafta kadar ne pismisim ben hic yemek yapmazmisim evime pislikden bit dusecekmis de neymis kira vermiyormusuz ama hic para biriktirmesiz kadin tutarmis parayi ben harvurupharman savurmusum herseyleri curutmusum faln hic demediler yani saolsun sole iyiyligi oldu bole kotulugu oldu ama sole bole demediler hep kotulediler hep kiymetini hic bi sekilde bilmiyorlar en iyisi aranda baya bi mesafen olmali 
0 oy
tarafından
3 senedir evine belki 2 kere süpürge attım iş yapmak için asla yalvarmadım 1 yap 2 yap 3.de tepene çıkarlar asla da onun evine temizlikçi niyetine gidip temizlik yapmam hele senin gibi patavatsız bir kaynanam olursa kesinlikle benim evim bana yetiyor 

İlgili sorular

0 oy
35 cevap 521 göst.
11 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Mislimisli003 (2,363 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 136 göst.
27 Haziran 2021 Diğer kategorisinde 1606sumeyra (8 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 104 göst.
27 Haziran 2021 Diğer kategorisinde 1606sumeyra (8 puan) tarafından soruldu

245,959 soru

7,162,393 cevap

27,008 kullanıcı

...