38+1 ama benimkinin gelesi yok hala
Doktor bu haftada doğacağını düşünmüyorum dedi Rabbim bilir elbette ama
Haftaya yeniden açıklık muayenesi yapacak 1 cm açılma vardı
Nisan başına kadar bekleriz dedi gelmemekte ısrar ederse sezeryan olucam (Suni sancıyı kabul etmiyorum ben )
Artık doğsun istiyorum sağ salim
Gel ben doğurtayım 5 dk da
1,512,621 soru
24,671,375 cevap
367,279 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın