0 oy
206 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (46 puan) tarafından
Kızlar omzun sırtım cok ağrıyor diye doktora gitmiştim. Boyun düzleşmesi ve duruş bozukluğu var dedi. Birtürlü dik duramıyorum nasil düzelicek bu durum 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Korse kullandım ben omurilik kayması vardı bende de
(46 puan) tarafından
Geçmiş olsun faydası oldu mu
-Reklam-
0 oy
tarafından
Plank oneririm.canim ilk bi kac gun zorlanirsin ama faydasini gorursun arastir bi istersen
(46 puan) tarafından
Bakıyorum hemen canım tesekkurler
0 oy
(33,511 puan) tarafından
Kendimi bildim bileli var bende kaç doktora gittim. Önemli olan egzersizleri düzenli yapmak. Ve arada yastıksız sırt üstü yat
(46 puan) tarafından
Deniyeyim bende yastıksız yatmayı canım teşekkürler
(33,511 puan) tarafından
Rica ederim canım geçmiş olsun
0 oy
tarafından
Hangi bolume gittin peki ben genel cerrahiye gittim biz bakmiyoruz fizik tedaviyee gitmen lazim dedi gidemedim bi turlu
(46 puan) tarafından
Ortapediye gittim canım ağrılar azalmazsa fizik tedaviye git dedi

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 191 göst.
0 oy
5 cevap 299 göst.
22 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Metesmoms (353 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 242 göst.
20 Aralık 2024 Diğer kategorisinde 3evlatsahibi (629 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 496 göst.
5 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Alyakus (3,654 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,779 cevap

367,418 kullanıcı

...