Cope attik. O artık bir çöp çünkü.
kayinvalidem gil camiye koyduk diye biliyor . Kırılmasın diye mecbur öyle söyledik
Ahhh şu hurafeler.
Saklanır hahahah
1,512,746 soru
24,673,316 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın