Cope attik. O artık bir çöp çünkü.
kayinvalidem gil camiye koyduk diye biliyor . Kırılmasın diye mecbur öyle söyledik
Ahhh şu hurafeler.
Saklanır hahahah
1,512,333 soru
24,667,886 cevap
367,091 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın