Cope attik. O artık bir çöp çünkü.
kayinvalidem gil camiye koyduk diye biliyor . Kırılmasın diye mecbur öyle söyledik
Ahhh şu hurafeler.
Saklanır hahahah
1,512,782 soru
24,673,814 cevap
367,419 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın