Hayirli geceler hanimlar,
Bende salmıştım kendimi dogumdan sonra ama geri toparladım evde daginik olsamda dışarda mutlaka bakımlıyım
1,512,462 soru
24,669,466 cevap
367,173 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın