Hayirli geceler hanimlar,
Bende salmıştım kendimi dogumdan sonra ama geri toparladım evde daginik olsamda dışarda mutlaka bakımlıyım
1,512,474 soru
24,669,612 cevap
367,187 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın