Yok bişey olmaz bağışıklık kazanmis olursun birazcık
Onu bizlerde yapıyoruz cnm rabbimin izniyle inşallah birşey olmaz. Pazardan filan alınca araba eve gidene kadar poşetten tırtıklı yorum
1,512,679 soru
24,672,230 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın