Yok bişey olmaz bağışıklık kazanmis olursun birazcık
Onu bizlerde yapıyoruz cnm rabbimin izniyle inşallah birşey olmaz. Pazardan filan alınca araba eve gidene kadar poşetten tırtıklı yorum
1,512,719 soru
24,672,901 cevap
367,367 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın