Yok bişey olmaz bağışıklık kazanmis olursun birazcık
Onu bizlerde yapıyoruz cnm rabbimin izniyle inşallah birşey olmaz. Pazardan filan alınca araba eve gidene kadar poşetten tırtıklı yorum
1,512,707 soru
24,672,818 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın