Arkadaşlar çocuğum yatarken bu şekilde ayaklarını asimetrik tutuyor. Gövdesi yamuluyor ve basını geri atıyor bakar mısınız sizin bebeklerinizde de var mı bu duruş
Kundak yapsana canım kımıldayamaz biyere
Bir aylık bebeğim şuan bu şekilde uyuyor normal demek ki
1,512,183 soru
24,666,019 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın