Arkadaşlar çocuğum yatarken bu şekilde ayaklarını asimetrik tutuyor. Gövdesi yamuluyor ve basını geri atıyor bakar mısınız sizin bebeklerinizde de var mı bu duruş
Kundak yapsana canım kımıldayamaz biyere
Bir aylık bebeğim şuan bu şekilde uyuyor normal demek ki
1,512,191 soru
24,666,100 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın