Arkadaşlar çocuğum yatarken bu şekilde ayaklarını asimetrik tutuyor. Gövdesi yamuluyor ve basını geri atıyor bakar mısınız sizin bebeklerinizde de var mı bu duruş
Kundak yapsana canım kımıldayamaz biyere
Bir aylık bebeğim şuan bu şekilde uyuyor normal demek ki
1,512,812 soru
24,674,101 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın