Arkadaşım var burda aşı oldu sonrası korona oldu o kadar kotu haldeki aşılı olduğu halde neler yaşadı birde aşı olmadan olanlar var ailemde ayakta grip şeklinde atlattı ben zaten düşünmüyorum olmayı böyle gördükçe
1,512,267 soru
24,666,944 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın