Arkadaşım var burda aşı oldu sonrası korona oldu o kadar kotu haldeki aşılı olduğu halde neler yaşadı birde aşı olmadan olanlar var ailemde ayakta grip şeklinde atlattı ben zaten düşünmüyorum olmayı böyle gördükçe
1,512,234 soru
24,666,647 cevap
367,028 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın