Arkadaşım var burda aşı oldu sonrası korona oldu o kadar kotu haldeki aşılı olduğu halde neler yaşadı birde aşı olmadan olanlar var ailemde ayakta grip şeklinde atlattı ben zaten düşünmüyorum olmayı böyle gördükçe
1,512,289 soru
24,667,195 cevap
367,052 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın