Arkadaşım var burda aşı oldu sonrası korona oldu o kadar kotu haldeki aşılı olduğu halde neler yaşadı birde aşı olmadan olanlar var ailemde ayakta grip şeklinde atlattı ben zaten düşünmüyorum olmayı böyle gördükçe
1,512,302 soru
24,667,458 cevap
367,068 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın