Biri 4 yaş biri 8 aylık yavrularım, hiç ailecek fotoğraf çekinemiyoruzz. Oğlum hep ya bakmıyor ya gözünü kapatıyoe ya dilini çıkarıypr asla fotoğraf çekinmek istemiyor kız şimdilik dikkatini çekince kameraya bakıyor :D
Biz genelde hep birbirimizi öpüyoruz o yüzden klasik fotoğraflar
Ama.bende bı kac ay sonra bir ailecek çekim yaptırmayi düşünüyorum bakalım
Ablası ve oğlum,oğlum durmuyor benim de ben de böyle çekiyorum yada evde oyun oynarlarken çekiyorum
1,512,443 soru
24,669,237 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın