Öncelikle o yorgunluğu iyi bilirim hele de ilk gebelikse neye uğradığını şaşırıyosun benim bebeğim de öyleydi göğsümde olmadığı an yoktu çok yoruluyodum bayılcam sanıyordum emzik de vermeyi çok düşündüm ama alıştırmak istemedim
1,512,150 soru
24,665,539 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın