Öncelikle o yorgunluğu iyi bilirim hele de ilk gebelikse neye uğradığını şaşırıyosun benim bebeğim de öyleydi göğsümde olmadığı an yoktu çok yoruluyodum bayılcam sanıyordum emzik de vermeyi çok düşündüm ama alıştırmak istemedim
1,512,257 soru
24,666,892 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın