Öncelikle o yorgunluğu iyi bilirim hele de ilk gebelikse neye uğradığını şaşırıyosun benim bebeğim de öyleydi göğsümde olmadığı an yoktu çok yoruluyodum bayılcam sanıyordum emzik de vermeyi çok düşündüm ama alıştırmak istemedim
1,512,230 soru
24,666,617 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın