Öncelikle o yorgunluğu iyi bilirim hele de ilk gebelikse neye uğradığını şaşırıyosun benim bebeğim de öyleydi göğsümde olmadığı an yoktu çok yoruluyodum bayılcam sanıyordum emzik de vermeyi çok düşündüm ama alıştırmak istemedim
1,512,253 soru
24,666,839 cevap
367,043 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın