Seni çok seviyor belli ki ) Kendi yolundan senide alıp.gidecek olsun ya yine de kötülük.dusunmuyor oyle alışmış ise yapacak biesey yok huyu odur kuzum.
1,512,570 soru
24,670,978 cevap
367,260 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın