Bende hediye gelmisti ilk cocugum hic kullanmadi ama ikincisi olduktan sonra baya iyi oldu bana yanimda falan yurutecle gexiyordu kucak derdim olmadi is yaparken vs. Iyi oluyor kokaylik bence
1,512,335 soru
24,667,925 cevap
367,095 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın