Bende hediye gelmisti ilk cocugum hic kullanmadi ama ikincisi olduktan sonra baya iyi oldu bana yanimda falan yurutecle gexiyordu kucak derdim olmadi is yaparken vs. Iyi oluyor kokaylik bence
1,512,282 soru
24,667,091 cevap
367,048 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın